måndag 29 september 2008

Vem är jag?

Och vi låg där på rygg och skrattade och skrattade och skrattade
Vi kom ihåg än den ena och än den andre episoden från kvällen innan

Blondinens ilskna blick och kommentaren "moget tjejer" när vi precis hade puttat till henne så hon tappade sitt glas och i vårt vilsna tillstånd inte kunde komma på nåt annat än att fly

"Det är för fan inte en klocka jag faller för, jag kollar väl för fan på hans ögon"

Och trerättersmiddagen jag inte minns något annat ifrån än den jävla ankbiten som flög ner i min famn...

Aldrig har jag skrattat så mycket tillsammans med henne, aldrig har jag betett mig så patetiskt och ändå fått allt vad jag ville ha, aldrig har jag haft en sån rolig men galen lördag...

En nörd på bokmässan, en player i krogvimlet, en hästtjej på landet

Vem är jag?

Jag saknar dig Magda, vi borde flytta ihop...


//Marie

7 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Jag skrattade mig igenom hela inlägget. Störtskönt! :) Jag verkligen älskade den här helgen. Så otroligt roligt. Vi borde flytta ihop. I alla fall bo närmare varandra. Finns inget roligare än o vara med dig Marie:) (L)

Anonym sa...

Du är världens snyggaste brud

Anonym sa...

Det var en gång
och den var grusad.. hahahahhahahahhahahahhaa

Anonym sa...

Kannibalerna hade tillfångatagit en finne och lät koka honom i stora festgrytan. Efter tre timmar gläntade de på locket, varpå finnen reste sig och sa:
"Härligt grabbar, är det någon som har en handduk?"

Anonym sa...

Alla barnens kalsonger var rena - alla utom Kajs - för i dom var det bajs.

Anonym sa...

Jag vet inte vem du är, men jag tror på dig, och att du kommer finna svar på den frågan när tiden väl är kommen. ödet, du vet.

Tack för sms:et :)

Anonym sa...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!
Det var rätt kul förr också :):)

/Magda