måndag 22 september 2008

Sluta!

Om en enda jävel till ställer den där frågan
Om en enda jävel till ens nämner något
Om någon vågar kommentera igen
Om någon ens närmar sig

Så ansvarar jag inte längre för mina handlingar!
Jag lovar, det finns inga hinder i mig längre

För nu är jag arg

Fråga inte igen

Då, en gång för länge sedan när jag faktist var ensam, då var det ingen jävel som frågade någonting
Nu, när jag faktist inte är ensam, bara för att jag råkar bo på landet, då ska alla och jag menar alla, även de som aldrig sett mig förut fråga, fråga och fråga igen

Känner du dig inte ensam?

NEJ

Sluta fråga!


/Marie

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Marie. Tänkte bara fråga..
..känner du dig ensam?:)
HAHA, nä skoja.
Skit i dessa grisar och var glad att du inte känner dig ensam.. ja du minns vad du ska säga, nästa gång de frågar.. Något om ensam, kan man va bland människor o en anka uppkörd i...?;=)
Love puss

Anonym sa...

Hahhaa, ja jag glömmer aldrig ankan :) Puss

Anonym sa...

Haha, finsk vrede är inte att leka med :)

Anonym sa...

Nej hur sku man kunna känna sig ensam mitt bland alla härliga djur!! :)