måndag 13 oktober 2008

Snart dags att gå

Dimman rullar in
i stora sjok och sveper in allting i vitt
Jag vill inte riktigt gå ut än
så jag stannar kvar inne en stund till
i tankar

Det var en... omtumlande helg, en kul helg som alltid när man träffar de underbaraste tjejer. Och om det finns någon storstad som jag gillar så är det nog Göteborg. Den har något lite magiskt över sig.
Det blev fotboll, hmm inte den delen jag gillade bäst kanske :), vin, schlager på dansgolvet och en fruktansvärt skum efterfest :). Jag gillade nog dansgolvet bäst, rörelserna, ljuset, ljudet...
Bilfärden hem till landet igen ska vi inte tala om, jag försökte njuta av Brolles röst men mådde mest illa. Hemma igen blev de mys med djur, balvältning (tack Chrille och Jonke, nu är mitt liv mycket lättare :)) och till sist bonde söker fru reprisen.

Tack för en underbar helg tjejer, vi får göra om det snart :)

Dimman rullar in
i stora sjok och sveper in allting i vitt
Jag vill inte riktigt gå ut än
Men det är kallt inne och hästarna väntar på mig
Så det är dags att gå


//Marie

1 kommentar:

Anonym sa...

Härlig helg:) som alltid. ja... :) Saknar dig