onsdag 22 oktober 2008

Lista

Magda informerade mig om att listor är till för att stjälas så här kommer min :)


Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Förvirrad som tusan
Är det nåt du absolut inte äter: Aa, det mesta, jag är väldigt kräsen :)
Kläder just nu: Glimåkra myskläder
Musik just nu: Tystnaden och katternas tassande
Vad sa du senast: Hejdå, vi ses imorn
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: I framtiden
Längd och vikt: 165 och okänd vikt
Hur många kuddar sover du med: 2 stycken
Favoritväder: En iskall men solig höstdag
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Min dagbok, en penna och Magda, för då hade det aldrig blivit tråkigt :)
Spelar du nåt instrument: Nix, kan inte ens vissla
Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska nuförtiden
Sparare eller slösare: Sparare skulle jag tro
Vem är viktigast för dig: Hmm, Mamma kanske...
Bästa film: "Finns du" av Marie Henriksson, Magda Svensson, Alva Svenneberg, Christo och Benjy. (Se den) :) (okej jag härmar Magda och håller med :))
Tror du på liv på andra planeter: Ja, jag tror stenhårt på att det finns liv där ute någonstans, vi kan inte vara dom endå i universum
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja, hur skulle man kunna glömma
Har du några homosexuella vänner: Ja, det har jag
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Jag tror det är möjligt men väldigt svårt
Hur många barn har du/vill du ha: Djurbebisar har jag ett halvt dussin och jag är helt klart nöjd med dem :)
Bio eller promenad: Promenad
Rädd för insekter? Nej inte rädd, då hade man inte kunnat bo på landet
Äckligaste insekten: Fästingar!
Bästa bok? Skitsvårt...
Vad vill du jobba som? Något med hästar, fast jag trivs bra på Rasta :)
Pizza eller hamburgare? Hamburgare
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Litegrann av båda
Gungar du på stolen? Nej nej
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Ja, det är min stora dröm att få göra det en dag
Hur många syskon har du? 1 bror med fru och barn
Vad är du mest rädd för? Att någon som jag älskar ska dö
Är du rädd för blod? Nej
Saltar du på maten? Ibland
Gillar du att sjunga? NEJ, eller jo ensam i bilen gillar jag det
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Lantbruk, fast det var en yrkesskola och därför att jag älskar djur och lantbrukslivet
Anser du att du är stark? Ja
Brukar du sola? Bara på sommaren ute, och vid stekbordet på Rasta där Malin tycker jag får sån fin färg :P
Vad gör du om du får hicka? Dricker vatten
Röker du? Snusar du? NEJ!
Kaffe, te eller inget? Te

Det var allt för idag, tack och hej

//Marie

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul!:) Mer listor borde vi ha. Din tur att hitta någon rolig som jag kan stjäla!
Nattmänniska har du blivit. Du som alltid är uppe med tuppen. O nu är det jag som måste gå upp fyra!:P
Bästa Bok- Din egen diktsamling. Va väl inte så svårt?
Puss

Anonym sa...

Ja, jag är knäpp. Och nej, det kommer ingen ny blogg. :)

Snor din lista och svarar på den med! följer trenden...