torsdag 16 oktober 2008

Få se nu...

Hmm, få se...
Idag ska vi börja vårt nya liv
Inget godis :)

Hmm, få se...
Imorn kommer mamma och pappa hit
Det blir skoj

Hmm, få se...
Igår kom chefen tillbaks efter sin semester
Hon var på strålande humör

Hmm, få se...
Om en vecka kommer lönen
Den ser inte illa ut

Hmm, få se...
Snart är det Rasta fest
Jag tror det blir kul

Hmm, få se...
Till jul ska jag åka till Finland
Jag längtar

Hmm, få se...
Nästa sommar ska jag odla grönsaker
Mums

Hmm, få se...
Ikväll är det min diskkväll
Det är lite som att dansa en smutsig dans mot klockan



//Marie

5 kommentarer:

Alva sa...

Så inga mer kakor på Rasta?;)Hälsa dina föräldrar! Vad ska ni hitta på och hur länge stannar de?

Anonym sa...

Hälsa mamma o pappa! Puss

Anonym sa...

Hmm
Inget godis, vad blir det istället??
Morötter

Hmm
Blev du färdig med allt du skulle göra innan de skulle komma??

Kmm
Kanske skulle man börja jobba på Rasta så att lönekuvertet kunde se bra ut..

Hmm
Tycker det låter som du tar steget fullt för att bli det som vi kallade för "Gröna Vågare" förra århundradet

Hmm
?????????????

Kram på dig
önskar dig och dina päron en god helg

Anonym sa...

Olda grönsaker låter inte helt fel :)

Anonym sa...

Alva, de åkte idag så de stannade inte så länge, tiden gick fort, tomt nu när de åkt igen...

Valter, nu ska de bli hälsosam fruktsallad och milkshake på fil och frukt :)
Det mesta hann bli klart tills mor och far anlände, dock inte hästhagen som de hjälpte mig med sen istället :)

Ha de gött ni där ute :)