onsdag 5 mars 2014

Kärlek!

Vi firar två år tillsammans idag!

Tänk att det är lite mer än två år sedan som jag följde med Malin hem till Mattias för att hon lovade mig tårta. Vi satt lite för nära varandra, sådär så man precis nuddar varandra ibland av "misstag".

Och exakt två år sedan vi satt hemma i mitt kök i lägenheten i Strängsered och fikade. Jag hade högtidligt tagit fram kaffebryggaren, dammat av den och laddat den och så ville han inte ha kaffe... På den tiden gapade mitt kylskåp tomt eftersom jag levde på Rasta så jag vill minnas han fick vatten till Rasta bullarna :D
Det var ju också den morgonen innan fikat på kvällen som jag stod på min toalett och tjuvkikade på honom när han lämnade sin bil på parkeringen och samåkte till Västervik...

Tre dagar senare bakade vi cupcakes tillsammans i hans kök!
Jag minns den där där gnistan, som sprakade, som fanns mellan oss, som exploderade när vi nuddade vid varann...

Och nu har det gått två år!

Och vad vi har älskat, gått skogspromenader, smutsat ner oss, skrattat, grävt gropar, burit möbler, sett på söndagsfilmer, pratat i telefon, åkt på semester, badat, odlat grönsaker, tittat till grisarna, fikat och älskat!

Från en sprakande gnista till en mäktig och stadig eld som brinner!
Den här mannen vill jag bli gammal med
För hela mitt hjärta tillhör honom!

Jag älskar dig Mattias!
Från första dagen och för evigt!







Inga kommentarer: