söndag 31 augusti 2008

Flytt

Jag har flyttat, igen
Fast den här gången flyttade jag egentligen inte
Jag flyttade från övrevåningen till nedrevåningen :)
Och det blev fint, jag är jättenöjd, allt blev så mycket enhetligare nu
Snyggt rent av, om jag får säga det själv

Och igår efter att jag flyttat, och efter att ha ridit båda hästarna svettiga, och efter att jag klippt gräsmattan, och efter att jag städat alla rum, kopplade jag in min nyinköpta sladd mellan tv och digitalbox och la mig i soffan för att kolla på tv. Då kom båda kattungarn och la sig så nära , så nära och somnade. Så där låg vi sedan hela kvällen och myste.
Ibland är det svårt att beskriva lycka, men igår, då var det verkligen lycka i min värld när de små liven somnade så tryggt intill mig för första gången...


//Marie

1 kommentar:

Anonym sa...

ska bli kul att komma och kolla hur det ser ut! hoppas att jag kan göra det Snart. världens sötaste katter. Kul att prata idag förresten, får ringa oftare.. när vi har så mkt att prata om:)
Saknar dig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!