torsdag 6 oktober 2011

Crazy CatLady på heltid!

Jag skrev att jag förlorade hela min identitet när jag förlorade Telly...

Så lång tid, jag har presenterat mig
Först med orden
Jag är Marie, jag har två hästar, två får och två katter
Sen
Jag är Marie, jag har två hästar och två katter
Sen blev det
Jag är Marie, jag har tre katter och en häst
Och till sist
Jag är Marie, jag har fyra katter och en häst

Och hela tiden har hästen tagit bort galenskapen i att ha så många katter. Det har varit okej för jag har häst oxå!

Nu är jag
Marie, och jag har fyra katter

Det finns inga ursäkter längre
Nu är jag Crazy CatLady på riktigt

och jag älskar mina katter, men jag saknar mitt
Marie, jag har fyra katter och en häst!

Jag saknar dig Telly....

2 kommentarer:

Mattias sa...

Ja det är jobbigt att förlora någon man vant sig vid och tycker om, men man tröstar sig sjäv på så olika sätt, men man lär ju sig samtidigt att ta vara på tiden bättre :-)

Så jag tycker det är bättre att vart med och levt än inte alls

Marie sa...

Det har du alldeles rätt i!