måndag 19 mars 2012

Känslofyllda drömmar!

Jag drömde en dröm inatt
Det tog flera timmar av vaket tillstånd innan den kom till mitt medvetande
Och då knäade den mig totalt

Jag hämtade Davve och Telly, från någonstans. De hade väntat på mig och vi vandrade hem tillsammans i regnet. Jag i mitten och de på var sida om mig. Vi kom hem till en gammal lagård, omgjord till stall. Det var väldigt slitet. Men vi gick in i värmen och ljuset. Boxarna var stora och jag ställde dem i varsin mitt emot varann. Jag gav dem hö som de lugnt och fridfullt började tugga på. Jag stod där i värmen och tittade på dem och kände att vi kommit hem tillsammans...

Jag vill gärna tolka den som att de väntar någonstans på mig och att vi en dag ska få komma hem tillsammans igen!

Davve och Telly, jag saknar er så !




2 kommentarer:

Anonym sa...

Aha

Anonym sa...

nike=Nikolaj