torsdag 17 april 2008

Nysått? Drömmar?

En lyckad pjäspremiär, där alla verkligen var maxbra :)

En solidaritetsdag med lyckad avslutning och en insikt över mitt liv...

Jag körde traktor med Niklas efter en hel dags räfsande, han blev till och med lite imponerad över att jag kunde köra, men finns det något som jag älskar mer än just det? Att köra traktor? Att jobba med min kropp? Att komma hem efter en heldag ute och känna att kroppen är trött? Att känna i händerna att de har fått slita?

Jag älskar att sitta inne och skriva...
Jag älskar att jobba med teater och stå på scenen...
Jag älskar att jobba ute med kroppsarbete...
Och jag älskar att köra traktor...

Finns det en mening med allt?

Som en ett nysått frö gror en dröm inom mig, det gror många drömmar inom mig, men just nu är det en som är alldeles nysådd som lyser starkast...

Jag tillåter mig att drömma!



//Marie

2 kommentarer:

Anonym sa...

Finns det en mening med allt? Nej, det tror jag inte...eller.

Glad att du är glad, min vän.

Bra att du drömmer, det har vi verkligen lärt oss detta året:)

Puss

Anonym sa...

VaktmästarMarie:) Forsätt drömma! /Puss o kram