tisdag 31 mars 2009

En uppdatering :)

Förlåt mig...
Men livet har snurrat lite fort senaste tiden, datorn har bland annat varit försvunnen några vändor och så :)

Men nu, nu är jag, katter och hästar flyttade. Känns, ja, hur känns det, bra tror jag :)
Fåren bor ju fortfarnade kvar så jag åker ut på landet rätt ofta fortfarande, och när jag ser huset nerifrån vägen hugger det till litegrann, att det inte längre är mitt. Men när jag åker därifrån igen känner jag mig fri, över att det inte längre är mitt.
De har redan börjar renoveringen där ute, vad jag förstod skulle alla väggar bli vita. Jag säger bara, stackars hus, det som var så himla fint...

Min nya lägenhet har inga vita väggar och det e jag glad för, den är mysig, lagom stor och det känns bra, att vara här. Katterna älskar fönstrena, här utanför händer det ju faktist någonting ibland. Värsta storstan liksom :)

Och hästarna har fått det så himla bra. En toppenhage, stor med både åker och skog och de kan till och med gå in om de vill.
Och jag gillar det, att cykla dit och att cykla hem och att cykla till jobbet och att cykla hem om natten. Ibland ensam, ibland med kompisar. Jag gillar det...

Jag tänkte jag skulle ta bilder, jag ska ta bilder, så ska ni få se hur vi har det :)
Kram på er alla!

2 kommentarer:

valter sa...

Välkommen tillbaks, vad skönt att det har ordnat sig med hästarna.
Du använder väl cykelhjälm.. hihi
kram

ALVA sa...

Låter bra! JA bilder är välkomna:)Puss